Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

På denne siden har vi samlet nyttig informasjon slik at du kan finne svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter, ikke nøl med å kontakte oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Ønsker du å kontakte oss pr. post kan du benytte følgende adresse:

Hedinz AS
Postboks 340
5323 KLEPPESTØ

Hva er "Min Konto"?

Når du foretar en bestilling hos hedinz.no kan du velge å opprette en kundekonto på nettstedet. ”Min Konto” er en kundekonto som gjør det lettere for deg å bestille i vår nettbutikk. Ved å skrive inn opplysningene dine og lagre dem, blir bestillingsprosessen enklere og raskere.

Fra din kontos kontrollpanel kan du, se status på dine siste bestillinger, få fraktinformasjon, kansellere bestilling, registrere retur,  redigere dine leverings- og fakturaadresser og redigere passord og kontodetaljer.

Hvordan logger jeg inn på "Min Konto"?

Du kan når som helst logge inn på “Min konto” ved å klikk på brukerkonto symbolet oppe i høyre hjørne.

Hvordan tilbakestiller jeg mitt passord?

Har du glemt ditt passord kan du lage deg et nytt ved å trykke her.

Hvordan sletter jeg min konto?

Dersom du ønsker å slette din kundekonto hos hedinz.no ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice gjennom vårt kontaktskjema.

Kan jeg bestille i nettbutikken uten å opprette en konto?

Ja, ved å benytte deg av vår gjestekasse kan du legge inn en bestilling uten å være logget inn på Min Side.

Kan jeg bestille i nettbutikken når jeg er under 18 år?

Vi leverer kun til personer over 18 år som er registrert i folkeregisteret.
Hvis du er under 18 år må en av dine foresatte bestille varene for deg.

Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?

Du kan kansellere enkelt-produkter eller hele ordren på “Min Konto” hvis den ikke er blitt behandlet av vårt lager.

Slik kansellerer du på “Min Konto”:

  1. Logg deg inn på “Min konto” og klikk på “Ordre” i menyen på venstre side.
  2. Velg ønsket ordre og klikk deretter på “KANSELLERE PRODUKT” knappen.
  3. Velg produkt/produktene du ønsker å kansellere og klikk på “KANSELLER PRODUKT(ER)” Knappen.
  4. Normalt kanselleres produktet/ordren automatisk, dette bekreftes omgående i ordre informasjonen på “Min Konto”.

Har du ikke konto hos hedinz.no?
Hvis du ønsker å kansellere eller endre en ordre som er gjort via “Gjestekasse” ber vi deg om ta kontakt med kundeservice gjennom vårt kontaktskjema omgående, så hjelper vi deg.

Kan jeg bytte en vare?

Vi har pr. dag dato desverre ikke noe ordning der kunden kan sende en vare i retur og motta en annen størrelse/farge automatisk.

Vi anbefaler at du returnerer uønsket vare innenfor returfristen og legger inn en ny bestilling. Du bestemmer selv om du vil vente på tilbakebetaling av returvaren før du legger inn en ny bestilling.

Hvor lang tid går det før min bestilling blir sendt?

Ordrebekreftede bestillinger blir normalt sendt fra vårt lager i løpet av 24 timer (gjelder ikke helg og helligdager) fra ordrebekreftelsesdato, i tillegg kommer tid for transport (i hovedsak 1-3 virkedager avhengig av strekning. 4-5 dager til enkelte destinasjoner).

Du vil motta en e-post når varene sendes fra vårt lager.

Kan jeg spore min bestilling?

Pakker fra hedinz.no sendes med Bring. Så snart pakken din forlater vårt lager mottar du en e-post med pakkens sendingsnummer. Med sendingsnummeret kan du til enhver tid spore pakken på Bring sine nettsider.

“Min side” hos hedinz.no har du til en hver tid oversikt over din bestilling og hvilken produkter som er sendt, i tillegg til gjeldende sporingsinformasjon.

Du vil motta informasjon på SMS om hvilket utleveringssted pakken befinner seg på når pakken er klar for henting.

Hvorfor kan jeg ikke spore pakken min?

Det er godt mulig at informasjonen om pakken din ennå ikke er oppdatert hos Bring.

Vennligst vent et par timer og prøv igjen.

Er det fortsatt ingen informasjon om pakken din, kan du kontakte kundeservice gjennom vårt kontaktskjema.

Alternativt kan du kontakte Bring På tlf. 04045 eller kontakt dem her.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Forsendelser som ikke blir hentet av mottaker innen 14 dager returneres til oss. I slike tilfeller ilegges kunden en avgift på kroner 250,- for kostnader i forbindelse med vår administrasjon, frakt, returfrakt og håndtering. Kunden vil motta en e-post fra oss angående dette.

Hva gjør jeg hvis et produkt som er bestilt, mangler i pakken?

En sjelden gang kan et produkt bli utsolgt før vi har rukket å pakke din bestilling. I slike tilfeller refunderer vi pengene du har betalt for mye. Du vil motta en e-post med informasjon dersom et produkt mangler ved pakking.

“Min side” finner du oversikt over din bestilling og hvilken produkter som er sendt til deg.

Min pakke er skadet, hva gjør jeg?

Det er beklagelig at du opplever dette.

Vi anbefaler deg å ikke signere ut en skadet pakke. Med skade menes emballasje som er utsatt for grov uaktsomhet under transport, og bærer tydelig preg av dette.

Dersom du allerede har hentet den ut håper vi at innholdet i pakken er ankommet komplette og uten skade. Skulle skaden omfatte noen av varene i pakken, ber vi deg ta kontakt med kundeservice gjennom vårt kontaktskjema.

Hva koster det i frakt å få bestillingen min levert?

Vi har fast fraktpris på kr. 99,- for bestillinger under kr. 699,- og Gratis Frakt for bestillinger over kr. 700,- med mindre annet er oppgitt.

Hvor leverer dere til?

Vi leverer kun varer til adresser innenfor Norges grenser, dog ikke til Svalbard og Jan Mayen.

Angrerett

Vi håper at du som kunde alltid er fornøyd med det du bestiller hos oss, men skulle du av en eller annen grunn angre så har du 14 dagers angrerett fra du har mottatt produktet i henhold til Kjøpsloven. Du må varsle oss på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du ønsker å benytte deg av angrerett. Dette kan for eksempel være skriftlig pr. post eller via returskjema på “Min Konto”. Du kan benytte deg av tilsendt angrerett skjema, men dette er ikke et krav. Det er viktig at du oppgir navn, adresse og annen relevant informasjon som ordrenummer, fakturanummer og navn på produktet/produktene.

Slik går du frem ved retur på “Min Konto”:

  1. Logg deg inn på “Min konto” og klikk på “Ordre” i menyen på venstre side.
  2. Velg ønsket ordre og klikk deretter på “RETUR” knappen.
  3. Velg produkt/produktene du ønsker å returnere, velg 14 dagers angrerett i “emne for returforespørsel”, hvis du ønsker kan du legge til en liten beskjed. Klikk deretter “SEND FORESPØRSEL”
  4. Normalt bekreftes forespørselen automatisk og vises omgående i ordre informasjonen på “Min Konto”.
  5. Pakk produktet/produktene i emballasje og klistre på returetiketten fra Bring som fulgte med i pakken. (husk at kunden er ansvarlig for å behandle og pakke inn produktene slik at disse ikke skades når de er i vedkommendes besittelse eller under returtransporten)
  6. Lever inn retursendingen på samme sted du hentet den eller nærmeste Post i butikk eller Postkontor.

Kunden er ansvarlig for returfrakten, dens kostnader, og for å behandle og pakke inn produktene slik at disse ikke skades når de er i vedkommendes besittelse eller under returtransporten. Kunden må selv dekke eventuelt verditap på produktet dersom tapet skyldes vedkommendes egen uforsiktighet ved undersøkelse av produktets tilstand, egenskaper og funksjon. For at returen skal godkjennes må produktet/produktene returneres i tilnærmet uforandret tilstand, det vil si ubrukt, hel og ren.

Det anbefales at kunden benytter seg av returetiketten som fulgte med i pakken og samme emballasje som produktene kom i, men dette er ikke et krav. Hedinz aksepterer ikke returforsendelser sendt pr. postoppkrav.

Angreretten gjelder ikke for produkter som ikke kan returneres på grunn av helsemessige eller hygieniske årsaker (f.eks. undertøy, kosmetiske produkter, badetøy, kroppsnært treningstøy o.l.). Når Hedinz har alle produkter i hende vil kundens innbetaling bli tilbakeført. Beløpet overføres med den samme betalingsmåten kunden benyttet for den opprinnelige transaksjonen, med mindre annet er avtalt med kunde eller at noe oppstår som hindrer slik tilbakebetaling.

Hvis du velger å returnere produktet/produktene med tilsendt returetikett fra Bring påfaller en fraktkostnad på kroner 120,-

Returadresse:

Hedinz AS
Postboks 340
5323 KLEPPESTØ

14 dager åpen retur

Vi håper at du som kunde alltid er fornøyd med det du bestiller hos oss, men skulle en eller flere av produktene du har mottatt ikke passe, kan du selvsagt returnere deler eller hele din forsendelse til oss.

Slik går du frem ved retur:

  1. Logg deg inn på “Min konto” og klikk på “Ordre” i menyen på venstre side.
  2. Velg ønsket ordre og klikk deretter på “RETUR” knappen.
  3. Velg produkt/produktene du ønsker å returnere, velg “emne for returforespørsel”, oppgi “årsak til forespørsel om retur” og klikk “SEND FORESPØRSEL”
  4. Normalt bekreftes forespørselen automatisk og vises omgående i ordre informasjonen på “Min Konto”.
  5. Pakk produktet/produktene i emballasje og klistre på returetiketten fra Bring som fulgte med i pakken. (husk at kunden er ansvarlig for å behandle og pakke inn produktene slik at disse ikke skades når de er i vedkommendes besittelse eller under returtransporten)
  6. Lever inn retursendingen på samme sted du hentet pakken eller nærmeste Post i butikk eller Postkontor.

For at returen skal godkjennes må produktet/produktene returneres i tilnærmet uforandret tilstand, det vil si ubrukt, hel og ren. Om produktet er brukt, originalemballasjen er skadet eller om produktet mangler medfølgende lapper (merkelapper må ikke fjernes), er tilsmusset på noen som helst måte osv. godkjennes ikke returen og vi sender produktet tilbake til deg. Unntaket er om produktet leveres i en forpakning som ikke er mulig å åpne uten å skade forpakningen. Da har du som kunde rett til å åpne forpakningen for å prøve produktet uten at du mister returretten.

Fraktkostnad på kroner 120,- påløper kunden ved bruk av den vedlagte returetiketten fra Bring.

Har du ikke konto hos hedinz.no? Vennligst benytt vårt “kontaktskjema”.

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

Når din retur er kommet frem og godkjent av oss, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Hvordan tilbakebetalingen foregår kommer an på hvilken betalingsmåte du benyttet deg av.

  • Har du benyttet deg av kortbetaling, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til det sammen kredittkort som du betalte med ved bestilling.
  • Hvis du returnerer en vare som er betalt med PayPal, blir kjøpesummen tilbakeført til din PayPal konto. Ønsker du at din saldo hos PayPal skal overføres til din bankkonto, administrerer du dette via din PayPal konto. Dersom du benyttet deg av «PayPal Gjestebetaling» vil beløpet bli tilbakeført til samme kort som du betalte med.

Forskjell mellom produsentstørrelser og EU størrelser

Produsentstørrelsen på noen av våre sko og klesmerker kan avvike fra den Norske EU størrelse standarden.

For at det skal bli lettere for deg som kunde å finne riktig størrelse, konverterer vi internasjonale størrelser til EU størrelser i nettbutikken. Ved slike tilfeller vil produsentens størrelse være oppgitt sammen med EU størrelsen i «størrelsesguiden» på produktsiden.

Dette innebærer i noen tilfeller at størrelsen som er oppgitt på produktet du har mottatt kan være en annen enn EU størrelsen du valgte i nettbutikken. Du har sannsynligvis mottatt riktig størrelse så vi anbefaler at du prøver produktet før du eventuelt velger å returnere produktet.

Reklamasjon

Vi kontrollerer nøye alle produkter som sendes til kunden. Dersom det allikevel foreligger en mangel ved et produkt, må du innen rimelig tid etter at å ha oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi oss skriftlig melding pr. post eller ta kontakt via kontaktskjema på hedinz.no, om at du vil påberope deg reklamasjon samt reklamasjonsårsak. Vi forbeholder oss retten til å nekte et ugyldig krav dersom det viser seg at produktet ikke er defekt i henhold til forbrukerlovgivningen.

I henhold til gjeldende forbrukerlovgivning har kunden inntil 2 års reklamasjonsrett på produkter kjøpt i Nettbutikk. Reklamasjonsretten gjelder dersom kundens produkt har produksjons eller materialfeil eller at det har oppstått skader som følge av vanlig bruk. Om produktet ikke har blitt håndtert forsiktig, eller at feilen skyldes overdreven bruk har kunden ikke reklamasjonsrett.

Hvis kunden ikke reklamerer innen rimelig tid fra vedkommende oppdaget feilen kan vedkommende miste rettighetene sine. Hedinz aksepterer ikke returnerte produkter mot postoppkrav. Kunden må pakke produktene godt, da vedkommende er ansvarlig for forsvarlig transport tilbake til Hedinz.

Hvis Hedinz ikke kan erstatte den opprinnelige, reklamerte produktet med en annen, refunderer Hedinz det kunden betalte for produktet samt transportkostnader. Dersom returen kun inneholder deler av ordren, vil kunden ikke få tilbakebetalt fraktkostnader.

Slik reklamerer du på en vare:
  1. Klikk på “Kontakt oss” knappen nederest på kundeservice siden.
  2. Velg “Reklamasjon” og fyll inn alle feltene.
  3. Skriv en forklaring på hvordan skaden oppstod (reklamasjonsårsak) og trykk “Send”.

Vi besvarer din henvendelse så raskt vi kan, normalt innen 1 til 3 dager.

Ønsker du å kontakte oss pr. post kan du benytte følgende adresse:

Hedinz AS
Postboks 340
5323 KLEPPESTØ

Hvilken betalingsalternativer har dere?

På hedinz.no har du mulighet til å betale på følgende måter:

  • Vipps
  • Klarna Fakturabetaling (utsett eller dele opp betaling)
  • Kortbetaling (visa, mastercard, american express)
  • PayPal (inkl. maestro, discover og direkte bankoverføring)

Vipps

Vipps har 2,9 millioner brukere i Norge og benyttes av titusenvis daglig til å handle på nett.

Aldri har det å handle på nett vært enklere!
Med vipps kan kunden velge mellom to meget raske utsjekk muligheter:

  • Vipps i Kasse: Kunden slipper å taste kortnummer, utløpsdato og CVC – alt gjøres med et tastetrykk på mobilen.
  • Vipps Hurtigkasse: Kunden slipper å taste inn navn, leveringsadresse og kontaktinformasjon – alt ordnes av Vipps.

Det er gratis å vippse til hedinz.no uansett beløp

Hvordan fungerer Vipps på nett?

Vipps Hurtigkasse (handlekurv):

  1. Ny side lastes hvor kunden fyller ut mobilnummer (kun på desktop)
  2. Kunden får en betalingsforespørsel fra hedinz.no i Vipps-appen (push-melding på mobil)
  3. Kunden aksepterer at Vipps deler data (navn, leveringsadresse og kontaktinformasjon) med hedinz.no (kun første gang kunden handler hos hedinz.no)
  4. Kunden bekrefter betaling og kvitteringssiden lastes

Vipps i kasse:

  1. Ny side lastes hvor kunden fyller ut mobilnummer (kun på desktop)
  2. Kunden får en betalingsforespørsel fra hedinz.no i Vipps-appen (push-melding på mobil)
  3. Kunden bekrefter betaling og kvitteringssiden lastes

Kortbetaling

I gjennom vår samarbeidspartner Stripe tilbyr vi rask og sikker betaling med kredittkort og debetkort (visa, mastercard og american express).

Betalingsløsningen overholder næringens strengeste krav til sikkerhet og benytter kryptert SSL prosess (HTTPS og HSTS), for sikker tilkobling når kundens kortopplysninger overføres. I tillegg benyttes også 3D Secure som er en sikkerhetsstandard for netthandel der man må gjennom et ekstra identifiseringssteg med Bank ID for å sikre trygg transaksjon med betalingskort på internett.

Når du betaler med kort reserverer vi beløpet. Kortet belastes først når ordren er ferdigbehandlet og sendes fra vårt lager. Dersom du returnerer varen vil beløpet bli tilbakeført til samme kort som du betalte med.

Hvis korttransaksjonen ikke blir godkjent, vil bestillingen din kanselleres. Vi ber deg kontakte banken din eller kortselskapet ditt hvis du har spørsmål vedrørende kanselleringer.

PayPal

Millioner av mennesker verden over bruker PayPal når de handler på nett. Bare i skandinavia bruker over 3 millioner mennesker betalingsløsningen.

En enkel, trygg og sikker måte å betale på nett!
Med PayPal kan kunden velge mellom to betalingsalternativer:

  • PayPal konto: Betal på hedinz.no med PayPal – du skriver bare inn e-postadressen og passordet ditt, og må ikke oppgi kortopplysningene dine hver gang du handler. Og du kan betale enda raskere med One Touch™, da forblir du pålogget og kan betale uten å oppgi passordet ditt.
  • PayPal Gjestebetaling: Kunden kan betale med kredittkort uten å åpne en PayPal-konto. (visa, mastercard, american express, maestro og discover)

Du betaler ikke gebyr når du kjøper noe i norske kroner – uansett hvordan du betaler.

Hvis du returnerer en vare som er betalt med PayPal, blir kjøpesummen tilbakeført til din PayPal konto. Ønsker du at din saldo hos PayPal skal overføres til din bankkonto, administrerer du dette via din PayPal konto. Dersom du benyttet deg av «PayPal Gjestebetaling» vil beløpet bli tilbakeført til samme kort som du betalte med.

Hvordan betale med PayPal?

Når du velger PayPal som betalingsmåte, vil du videresendes til påloggingsskjermen til PayPal-nettstedet:

  1. Logg på din PayPal-konto
  2. Velg en av dine tilknyttede betalingsmåter (f.eks. et kredittkort eller bankkontonummer) under “Velg betalingsmåte”
  3. Klikk “Fortsett”
  4. Bekreft betalingsmåten, les PayPals retningslinjer og klikk “Godta og fortsett”

Du vil omdirigeres tilbake til hedinz.no når betalingen er fullført. Du vil kun belastes når ordren din er bekreftet. Hvis ordren din er kansellert, avslått eller utløper, vil PayPal-godkjenningen annulleres og du vil ikke belastes.

Hvordan bruker jeg bankkontoen min til å betale gjennom PayPal?

Penger kan trygt overføres fra bankkontoen din til hedinz.no ved å bruke PayPals Instant Transfer.

For å bruke PayPal Instant Transfer, må du logge på PayPal-kontoen din og sette den opp som følger:

  1. Lenke bankkontoen din som en finansieringskilde til PayPal-kontoen din. Merk at denne prosessen kan ta opptil 1-2 dager. PayPals nettsted har mer detaljer om hvordan å lenke en bankkonto til PayPal-kontoen din.
  2. Legg til en backup betalingsmåte (f.eks kredittkort) til PayPal-kontoen din. PayPal vil kun bruke backup-betalingsmåten din hvis Instant Transfer ikke fungerer.

Når PayPal er lenket til bankkontoen din og backup betalingsmåten, vil du kunne velge Instant Transfer for å betale på hedinz.no. Følg stegene over og velg bankkontoen som finansieringskilde når du blir bedt om å velge en betalingsmåte på PayPals nettsted.

Les mer eller opprett en PayPal-konto på PayPals nettsted.

Klarna Fakturabetaling

Vi har Klarna “Del opp” og “Betal senere”

Klarna Fakturabetaling

Ved betaling med faktura er betalingsfristen 14 dager fra den dagen varene sendes ut fra vårt lager. For å kunne betale med faktura krever Klarna ditt personnummer for å kunne gjøre en kredittsjekk, og for å sjekke at bestillingen sendes til din folkeregistrerte adresse.

Klarna fakturabetaling koster kr.29.00

Les mer: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nb_no/invoice?fee=29.00

Adventskalender

Hvordan lager jeg min egen adventskalender?

    1. Legg 24 stk. ulike varer i handlekurven (med 24 ulike varer menes 24 forskjellige varenummer).
    2. Gå til kassen (rabatt på 70% legges automatisk til i kassen når 24 ulike varenummer er lagt til).
    3. Velg betalingsmetode, kryss av for vilkår og betingelser og trykk på den røde betal knappen.

I henhold til kjøpsvilkår gjelder kjøp av adventskalender hos hedinz.no i tidsrommet november/desember 2019 som ett produkt.

Kupongkode

Rabattkoder heretter kalt Kupongkoder legges til i kassen før du gjennomfører betalingen. Det kan kun brukes en kupongkode per kjøp. Det er dessverre ikke mulig for oss å etterregistrere en kupongkode etter at en ordre har blitt lagt, så kunden er selv ansvarlig for at kupongkoden blir korrekt registrert før man gjennomfører sin ordre.

Kupongkoder kan være knyttet til kampanjer, enkelt-produkter eller kategorier. Vilkår er oppgitt sammen med kupongkoden.

Min kupongkode virker ikke!
  • Se til at kupongkoden er riktig skrevet inn (unngå mellomrom før og etter koden)
  • Sjekk om kupongkoden kan være utløpt
  • Har du allerede brukt kupongkoden på en annen ordre? (noen kupongkoder kan kun brukes en gang, se vilkår)
  • Har du allerede registrert en annen kupongkode i bestillingen? (det kan kun brukes en kupongkode per kjøp)
  • Du har ikke nådd minste bestillingsverdi (noen kupongkoder krever at man handler for en minsteverdi før den aktiveres, se vilkår)

Forskjell mellom produsentstørrelser og EU størrelser

Produsentstørrelsen på noen av våre sko og klesmerker kan avvike fra den Norske EU størrelse standarden.

For at det skal bli lettere for deg som kunde å finne riktig størrelse, konverterer vi internasjonale størrelser til EU størrelser i nettbutikken. Ved slike tilfeller vil produsentens størrelse være oppgitt sammen med EU størrelsen i «størrelsesguiden» på produktsiden.

Dette innebærer i noen tilfeller at størrelsen som er oppgitt på produktet du har mottatt kan være en annen enn EU størrelsen du valgte i nettbutikken. Du har sannsynligvis mottatt riktig størrelse så vi anbefaler at du prøver produktet før du eventuelt velger å returnere produktet.

Hvor finner jeg størrelsesguiden på produkt siden?

Gå til ønsket produkt og trykk på «størrelsesguide» på produktsiden (like ved omtaler).

Hvordan finner jeg riktig størrelse?

Alle klesprodukter i nettbutikken har sin egen størrelsesguide på produktsiden, med oppgitt brystvidde, midjevidde og hoftevidde.

Ved å ta eget mål av de tre ovennevnte og deretter slå opp i størrelsesguiden til ønsket produkt i nettbutikken, sikrer deg at du velger den riktige størrelsen.

Slik måler du:

    • Brystvidde : Mål omkretsen rundt den største delen av brystet. Hold målebåndet parallelt med gulvet.

 

    • Midjevidde : Mål rundt din naturlige midje linje som vanligvis er midtpunktet mellom nedre del av brystkassen og toppen av hoftebenet. Hold målebåndet parallelt med gulvet.

 

    • Hoftevidde : Stå med føttene sammen og mål rundt det bredeste punktet på hoften, hold målebåndet parallelt med gulvet. Hofte-målinger varierer mellom lave og høye damer. Men vanligvis er 20cm ned fra midjen tilrådelig.

Bestill i nettbutikken uten å opprette en konto

Ved å benytte deg av vår gjestekasse kan du legge inn en bestilling uten å opprette en konto. Alt du trenger å gjøre er å se til at “Opprett en konto?” ikke er haket av når du foretar betaling i kassen.

Kan jeg se status på min siste bestilling når jeg har handlet via "Gjestekasse"?

Ja, hvis du følger instruksjonene under får du frem all informasjon tilknyttet din bestilling:

For å spore din bestilling vennligst skriv din ordre-ID i boksen nedenfor og trykk på "Spor" -knappen. Dette ble gitt til deg på din kvittering og i e-postbekreftelsen du skal ha mottatt.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ønsker du å kontakte oss pr. post kan du benytte følgende adresse:

Hedinz AS
Postboks 340
5323 KLEPPESTØ

Forretningsadresse:

Haugland
5310 HAUGLANDSHELLA

E-post: [email protected]
PS! For hurtig svar anbefales det at du benytter kontaktskjema over.